KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, May 28, 2010

Tag Dr Cik Fazliana...byk nyer soklan nak jawab..




Salam pagi & apa kabar all the bloggers?..Hmm harap2 korang sumer sihat..arinie KL cuti sbb Hari Wesak..so pagi2 lagi Ibu Dini dah o9..tgh dok skodeng2 blogg org..Ibu Dini terpandang satu blog n baca arr N3 dia..tup..tup..tup...terjumpa lah Tag dr MisZ Fazliana...hmmm agak byk gak soklan dia yang nak kena jawab...jadi tanpa membuang masa, Ibu Dini terus arr menjawab soklan Tag ini..apa lagi layan arr kat bawah yerk...

23 PERKARA YANG KORANG MUNGKIN X TAHU

Syarat-syarat:

a) Tulis 23 rawak (random) tentang diri anda (x kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)

b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)

c) Kalau x ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni :)


____________________________________________

Banyak nyer hmmmmakunak mula dr 1,2,3,..dan sehingga 23...isk.isk.isk..jenuh nak memikir...

1. ..nama adiezaqistina..gabungan nama aku, nieza, adie..my mr Hubby..n qistina plak sempena nama puteri pertama aku..Nur Dini Qistina...so terjadilah adiezaqistina

2. aku nie mempunyai 5 org adik beradik....dan aku merupakan anak yang pertama....kira2 kak long..tapi disebabkan aku nie org perak..senang arr org panggil kakyong...


3. ...aku nie idak ler pandai sgt tapi aku suka membaca....sbb tu aku byk koleksi novel2 terutama dr Alaf 21....memang besh giler...


4.....Masa kocik2 dulu, aku selalu curi2 posa...terutama biler aku mandi..heheheheh..suka minum air papi..dahaga tu..tp skrg x lagi..dah tua dah....


5. ..aku nie x der lah baik mana, tapi aku x suke nak amik tau @ jaga tepi kain orang....malas arr leceh..sbb tepi kain sediri nanti org jaga....



6 sampai sekrang aku masih lagi contact kawan2 lama kau...terutama sekali sekrang nie aku selalu jumpa fiza..kwn baik aku masa kat kolej dulu.....


7. ..aku nie suka mengemas..x kira arrr walau camner aku penatpun..yg ptg umah mesti kemas...


8...suke gak bab2 merajuk ngan my Mr hubby...saja nak bermanja-manjaan ler...ekekekek...


9. dr dulu smpi sekarang aku nie x gak pandai berenang...hihhii..biler nak pandai aku pun x tau...


10...seorang yg suke senyum..x kira arr org nak kata apapun....ader aku kesah...ahakkksss..


11...ntah biler arr aku nak kurus..nak amik jusmate 5..mahal sgt..pastu x sihat ler plak...


12..biler dpt gaji aku suker pergi Butik ratu..fuyyoooo..best gler biler membeli tudung...


13...aku nie la nie dok kat key elll..umah kerajaan..asben aku pegawai kerajaan...


14....aku dilahirkan pada 18 jan 197.......hehehheeh..dah tua dah...


15.....aku x suker sgt pakai brg2 branded...mahal..tp tgk jugak...kalau kasut n handbag..better beli yg mahal skettt....


16....aku plg malas...biler nak kena bangun buat susu anak waktu malam...mr hubby jerk bangun buat...sbb dia mmg rajin..wakakakak...


17. aku sangat suke onlinee

18. membaca novel hobi aku....aku ader kat 100 lebih buah koleksi novel..terutama alaf 21..besh gler...

19..aku x baper suka sgt nak hafal2 lagu..sbb tu aku x blh masuk Jangan Lupa Lirik...ahakksss..


20...aku suker menyoping baju tuk my gegirl...besh ..


21...aku nie sekali sekala jer memasak..tp kalau buat kek mmg suker tahap cipan...wakakakaka


22.....aku nie x derk arr minat sgt nak follow drama kat tv..tp best sekali biler dpt tgk CSI NY...mac..my hero....


23...aku nak mandi sbb nak g seremban jap..tgk umah sewa aku....


Hmm aku nak suh kawan aku jawab tag nie plak..ahakkksss...

***** Fiza ****
***** Ifa ******
***** Mama AqiF ****
***** Mia ****

Alhamdulillah..dh siap dah...

nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers