KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, May 12, 2010

Risau melanda hatiku...

Bimbang jika si kecil ini masuk wad balik...Sempat posing sebelum nebulizer....Inilah inhaler yang di gunakan oleh anakku...

Salam N3 tuk sekali lagi...hatiku kini kembali gusar biler Dini mula batuk2 balik....hmmm takut sgt kalau dia kene Bronchopneumonia lagi...Nauzubillah minzalik...jauhkan ler...bukan apa aku kesian sbb dia akan d admit sekali lagi ....Sebagai ibu..dh tentu sedikit sebanyak aku gusar dan runsing biler dapati Dini sakit balik..bukan apa.skett sebanyak..akan menjejaskan xtvt yg digemarinyer..especially swimming..mmg aku stop dulu bukan kerna Dini sakit ajer ..tp sbb HINI gelombang kedua....menakutkan aku...tambahan plak imunity bdn anak aku yg masih lemah..Mmg Dr Fabian ader menyatakan yg Dini kene on inhaler twice a day..but aku sbg salah seorang jururawat aku juga bimbang kalau anak aku terus terusan terpaksa bergantung ngan inhaler....jadi aku harus mengurangkan dos nyer..biler perlu sahaja....aku tau mmg guna inhaler nie bagus coz anak aku akan rasa lega..tapi kalau Dini x batuk atau semput..mmg aku x nak biasakan dia ..so mcm harinie aku tgk batuk dia menjadi balik..so aku bg satu dos tuk bolehkan Dini tdo mlm ngan lena....Aku sapu dada Dini ngan minyak Yuyi...kat tapak kaki ngan juga belakang bdn dia..tujuan nya tuk memberikan keselesaan padanya..setiap malam ku pastikan kakinyer tidak terdedah kepada sejuk...ku sarungkan stoking padanya...apa yg boleh ku katakan...semoga akan ada keajaiban disebaliknyer..amin...kalau sekarang nie aku rasa susah n sakit melihatnyer..namun aku tahu ada insan lain yang lebih teruk dr anakku...maka aku tidak harus berputus asa untuk berubat dan merawat anak aku..
Nur Dini Qistina....



nukilan...adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers