KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu.....

Salam n3 yg pertam tuk arinie....firstly aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU buat semua ibu2 di dunia....termasuk tuk aku gak yg br perst time celebrate ari ibu......cedeynyer tahun nie merupakan tahun pertama aku n adik beradikku sambut hari ibu tanpa ibu tersayang kerana ibuku telah kembali ke Rahmatullah 20 January 2010.....Al Fatihah buat ibu...Terasa cedey sebenarnyer...namun aku dah wish mak mertuaku....n aku hepi tahap babas sebab laling aku call dr Brisbane..wish mothers nday tuk aku...yer arr perst time ler katakan...ekkekek..kebetulan masa laling aku wish aku kat Taman Tasik Titiwangsa bersama ngan anak aku Nur Dini Qistina so kami celebrate 2 beranak jer arr walaupun hakikatnyer anak aku tak pandai lagi ckp hepi mothers day..but aku ajar dia ckp..sib bek dia nak ikut..heheh..so best ler gak.. walaupun dlm pelat dia...last but not least....Selamat Hari Ibu buat semua ibu2 di dunia. semua jasa ibu amat di kenang n aku sayang ibu...


Coretan...adiezaqistina

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers