KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, May 6, 2010

Peraduan Hari Ibu...

Salam tuk all teh bloggers...nie perst time arr aku nak buat peraduan...bukan apa..sempena Bulan May nie byk sgt hari yang perlu diingati..aku dengan rasa hepi dan teruja menganjurkan satu pertandingan yg sesuai tuk kaum ibu....


Pyzam Glitter Text Maker

Glitter Graphics Maker & MySpace Layouts





Syarat2 yg kene patuhi...

1# kene jadi follower dulu...

2# post kan satu gambar terbaru anda bersama ibu atau ibu mertua, ibu angkat.ataupun ibu sususan anda asalkan yg anda panggil ibu dan juga sedikit coretan ttg hari ibu tidak melebihi 100 perkataan

3# gambar tersebut kenelah di uploadkan di blog anda n postkan url anda di ruangan komen sy

4#sy akan melawat blog anda untuk menilai dan membaca coretan yg paling baik

5# tarikh tutup penyertaan pada 31 May 2010 tepat 12tghhari...

6# hadiahpertama berupa 2 helai tudung + keorngsang dr Butik Ratu untuk anda dan ibu anda
hadiah kedua berupa 1 helai tudung Ratu...buat ibu anda
hadiah ketiga berupa kerongsang buat ibu dr Butik Ratu...

meh arr join ramai....


*** OLEH KERNA TIADA SAMBUTAN YANG DITERIMA, MAKA SAYA TELAH MEMBATALKAN PERADUAN INI...TAPI INYSAALLAH..SAYA AKAN ANJURKAN PERADUAN YANG LAIN DI MASA AKAN DATANG...MINTA MAAF SEANDAINYER ADER TERKURANG APA2 DALAM MENGANJURKAN PERADUAN INI KERANA INI PERTAMA KALI SAYA BUAT PERADUAN INI******


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers