KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, May 5, 2010

Kisah Ular sawa yg kekenyangan...erk.....

Bertemu lagi..kekekeke..bukan aper tgh ader citer yg nak di warwarkan .....kisah nyer terjadi pada 2.5 2010 jam 0930pg....kalau tk silap arrr..mn nak ingat sbb masa tu klu tak silap aku..jiran aku ader dtg kat umah..ingat nak ajk sembang..rupa2nyer dia tgh tggu JPA dtg...aku ngan selambernyer..tanya arrr
Aku:" awat cik dah call JPA?...ader mslh aper?"
Cik Dah: " ader ulaq sawa kat dlm kebun cik dah...." katanya...
Aku: "Isk..isk..isk..cik dah nie biaq betui..nie yg tak sabaq nak test kamera baru nie..ekekeke...nak jd wartawan tmn mewah sat..." sambil berlari masuk lam umah nak capai kamera...konon2 nak jd wartawan arrr... ngan selamber jerk aku ckp..."Cik dah..om nak tgk ulaq tu dok kat mn la nie..nak amik wat gulai...kah..kah..kah..."
Cik dah: "...hmm jom..kita tg lam kebun..."..tup..tup..tup..jerk dgr bunyi siren...sbb dia nya jentera tak leh nak benti kat depanumah cik dah sbb terhalang oleh khemah kat depan umah aku.....
JPA:" makcik..kat mn ulaq sawa tu?...iskk.isk..sik..pagi2 kene tangkap ulaq dah nie..."
Aku:..."lorrr...tangkap arrr...nak buat gulai nie..." sumer dok gelak..wakakak..aku pun cam ler brani sgt..depa mai bw kuaq ulaq...aku lari dulu..tp tgn dok..kcepp...kecepp...keceppp..nak tau apa dia?tu bunyi kamera akulah dok amik gambaq sama....
Jpa:..ceh..kurang asam nyer ulaq....hang berak kat tgn aku...aduihhh..."kalau hangpa sumer nak tau..taik ulaq nie lbh busuk dr taik orang....kata org JPA tu...
Aku:....hehehhehe...ok arr tu sarapan pg ngan ulaq arrr....ader aku kisah camner bau taik ulaq...hehehheh.....sabar jer budak nie....mulut dia...
AkU, Cik Dah:...makaceh arr sbb tolong tangkap....nnati kalau ada lagi kami panggl nah....hehehheh..kang buat gulai baru tau...

Di reban ayam ini arrr ulaq sawa nie tersadai...perut dah beratPerghhh...besaq gler......Cuba tgk perut dia.....ader rupa ayam tak?.....Agak berat yerk..lps telan ayam sekor...Dok lam nie ler ko ulaq sawa oi...nak antaq g zooo....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails