KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 23, 2010

Juara AF8


Finalist AF8

The WinneR of tHe Af8..ShAhIr kebabooommm

Salam Mowning....gembira ke? sedey ke?ntah ler..aku nie AF8 kali nie aku tak tgk sgt..so aku x tau ler sapa yg ok n tak ok..bkn apa sbb aku x baper follow sgt AF8...seingat aku last AF yg aku follow masa pak nil jd pengacara dia..itu thn terakhir pak nil..AF5...yg tu last AF yg aku follow...Aku tau AF8 nie ada AF masuk..so Shahir terpilih n ada desas desus mengatakan yg Shahir akan jd juara...hmmm..cian yg lain2 tu yg x penah terkeluar..tapi x jadik juara...so atas dasar apa yg dipilih?mmg aku nampak Shahir ada package..sbb muko pun comei..tp maulana, daus, iwan pun comei gak...adira..pun comei gak...tapi apaapapun..jura dh ditetapka..n maka sebulat suara dan peratusan undi pun agak tinggi untuk shahir pulang dgn hadiah yang lumayan..
1St..... #Shahir...Kereta Peaugeot..702 (betul ke?)
#. Rm 200000.00 huhuhu..byk tu..boley wat kenduri kawen...
#. dpt g cuti kat oberd c...best nyer..(nak ikut?)

2nd... ...#adira..DpT keta Satria Neo...Ok ler tu..dapat gak..
#Rm 100000.00..(huhuhu..byk gak tuuu)
# cuti2 M'laysia....ok ler kat malaysia pun cantik gak..

3rD......#dAUS...rM 25000.00 boley ler tuuu
#cuti kat melaKa...

p/s***foR aLl ThE wInnErs...cOngRatS....


nukilan adiezaqistina
Photobucket

4 comments:

Anonymous said...

blh ajer

Anonymous said...

ni fiza nk bg byk komen..nk kata komen x lh komen sgt..saja nk ckp pasal niza ni...hehehhe..kira ngumpat ala2..moden rr..beb..ye lh kn..bagus gak aku kena posting kt sg.buloh ni..sbb blh gak melepak2 kt umh niza..klu x x tau nk p mn2..hjg minggu..by d way..thanx al ot to u my besh fren..atas layanan yg sgt memuaskn..sepnjg aku ade kt umh ko...tp..ari ni ko nk dera aku lak..nk ngemas umh ko..maklum le..ptg ni nk g amik maid kn..so ko kena pastikn umh ko dlm lay outt..yg btul..heheheheh...

Anonymous said...

aku nk smbg lg..yer lh kn..smlm lps blk umh..terus..ngadap AF..maklum lh aku minat AF8 ni..thn2 sudah ..aku x dpt tgk..sbb kt oversea..by d way..aku puas ht tul..sbb shahir menang..he deserved it..lena aku tido mlm..siap mimipi kn shahir lg..oppsss...gurau je...nasib lh ko muda shahir..klu x aku dh tackle...hehehhe..tp satu jer yg aku hrp..supaya shahir terus jd bdk suci...hehehehe..mksd aku..juz be d way he is..congratulation to you...SHAHIR..form..fiza...hehhehe..aku tgk sorang2 je smlm..ibu dini dh..NOM..(sleep)...ceh..x blh hrp...maklum le..kekenyangan..mcm ular sawa telan kambing..slps having dinner steamboat kt tupai2...huhuhuh..

Anonymous said...

k lh..aku nk p tolong ibu dini ngemas jap..sat lg dia membebel..mcm mk nenek..ee.hehhhheeh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails