KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, May 18, 2010

Secawan Milo...2 keping donut

Bertemu lagi di blogger aku....hmmm ader ke pelawat time nie?isk..isk..isk..lantak arr yg ptg aku nak tulis gak apa yg aku dah buat...Ptg td sekitar jam 430 ptg..hujan ngan lebat melanda KL..hmm tp aku dok kat area keramat....area lain aku x tau lerk hujan ke tidak...tapi ader aku kisah..wakakakka...ok sbb hujan time nie..aku ngan anak aku masing2 tgh lapar..so lam kepala otak aku..rasa cam malass jerk nak masak..tp biler tingat balik..hhmmm sedap gak kalu kene kuih ngan milo panas...tanpa berlengah lagi aku pun menyediakan bahan2 tuk menguli donut..sambil masak air sbb nak buat air milo...so x sampai sejam pun..sumer dah siap..maka aku pun apa lagi membalas pinggan jiran aku..sbb aritu dia bg nasi ayam...so aku letak jerk 6 ketul donut di samping 4 nketul lagi aku bg kat ustaz depan umah aku..huhuhu..best lerk sbb dapat buat donut sendiri...(lam hati kata hmm laam tak buat donut...sib bek buku resepi aku ader lagi)...dah siap aku pun buat air milo n amik 2 ketul donut...share ngan anak aku..n apa lagi..jom makan....





nukilan adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers