KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, May 21, 2010

kalau boleh menang..mesti besh...


AKU TAU PINK AKU PUNYER...KORANG PUNYER?

Salam mowning lahi...huhuhu..kali nie kau nak citer ttg satu contest yang aku bru jer terbaca...sapa yg Xnak hadiahnyer..mmg menarik gler...walaupun aku dah ader notebook..tapi ader aku kesah kalau aku blh ader lagi satu?betul tak?heheheh n3 nie mengenai ttg contest nie..selebihnyer sila baca selanjutnye....peluang tuk menang Acer Aspire One oleh DENAIHATI
yang bermurah ahti nak bagi hadiah nie kat nieza kononyer lah...hehehe maka aku dapat tau contest"Hidup Untuk Memberi " nie pun dr blog Dahlia.
tapi apa aku kesah yang ptg aku nak cuba gak join contset nie mana lah tau kot2 aku leh menang...tapi korang kene baca syarat2 yan g di nyatakan di bawah..apa lagi..layan arrr...zassss


1. Korang kene daftar dgn buat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan korang diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog http://adiezaqistina.blogspot.com

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya.

Tarikh Tutup

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010



****so?????????x kan korang ank tgk jerk..apa lagi meh arr rajin2 n join n jgn lupa ltk komen korang kat ruangan komen aku nie..hahahahah...meh kiter kaya sama2 baru best...***

***JANNGAN LUPA ADIEZAQISTINA SEBAGAI REFERAL KORANG***



NAK JOIN KLIK SINI

p/s: RM20 per referral, dapat 50 orang join, kan ke besh tuu?? dapat ngan notebook tu lagi best...ehhehehehe

nukilan adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers