KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, May 5, 2010

Sayang ohh sayang....







Diam..tak diam..anak aku Nur Dini Qistina....dah hampir 2 tahun....hmmm ader plan ke nak buat besday party dia yg kedua?..ntah ler..tgk dulu sbb kebetulan besday dia jatuh bulan posa...hehehehhe..so susah arr skett..insyaallah...mkin boleh gak buat tp lebih kpd doa selamat kot...insyaallah....hmmm..makin keletah anak aku skarg nie...aku la nie kalau nak beli baju dia..kene beli tuk saiz 4thn..sbb bdn anak aku nie x mcm budak 2 tahun..heheheh..tgk arr omak eii..camnor...wakakak...mulut cam bertih jagung..ntah apa butir bicara dia..susah gak nak paham..besar lah..mak eii dah lupa bahasa zaman dulu kala...so lambat skett nak paham...yg x bestnyer biler anak aku smpi skrg tak leh nak sebut ibu...dia panggil aku..abu...huarghhhh,,cedeynyer...tapi aku x kisah ...ader bunyi bu tu pun ok jerlah...dr x der bunyi langsung..ayah?hmmm laju jerkkk anak ayah lah katakan...syok betul tgk pembesaran dia...makin lasak..makin manja...yg best dia dah mula independent...tu yg best tu..kalau tak..aku nie susah nak wat keje..asik melayan kerenah anak aku nangis...skrg nie...hmm dia dh tak pedulikan aku dah..tp budak..biasa rrr tg mood n time dia arr..kalau dia ok...dia main jerk..cr aku biler nak tdo...nak susu..hehehehhe...ingat dah lupa ibu dia dah...apa2 pun...aku harap anak aku akan menjadi seorang anak yang solehah, tang menghormati aku sebagai ibu nya n ayah...n tak lupa juga org yg lebih tua drnya...semoga menajdi anak yg bijak dan pintar..amin...itu doaku untuk anakku setiap hari...npga allah memakbulkan doa ku ini..amin....


Photobucket



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers