KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, May 13, 2010

Camner nak buat nie....


Tensenyer...apa nak buat nie....tolong!!!!!!!!!!!!!!

Salam n3 petang2 khamis nie....arinie aku kene jaga library kat kolej aku sbb kolej aku tgh x derk librarian...hmmm geram ler jugak sbb bukan keje aku tu buat sumer nie...tapi sbb bos dah mintak..so buat jerlah...nak di jadkan citer lak..turun jerk dr library..aku terbaca notis...arinie ada meeting kul 430 ptg..lebih kurang 1/2 jam pukul 5..iaitu toime kami patut thumb out...perrghhh panas gak ler atie nie..mana taknyer..dah ler My Laling x derk kat key ell..dia dah arr kat ostrolia..sapa nak g amik anak aku kat nursery? x kan nak tggu sampai kul 7 ptg kot...tu satu hal..kemnudian lak..kolej aku mmg anjurkan hari terbuka..tapi sampai aku kena abaikan anak ler plak..adui..apa nak buat nie....



nukilan ...adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers