KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, May 21, 2010


Salam ceria di pagi jumaat nie....arinie aku nak ngomel skett ttg hot caht pagi nie...pagi td aku dlm perjalanan menghantar anak kesayangan ku ke nursery..topik hot chat pg nie di kendalikan oleh fafau n leya hot fm...hot chat nyer ttg suami dera isteri...hmmm masih ader ker laki dera bini?ader ler satu pendengar tu dia ckp kalau bini dia dok pot pet pot pet..dia tggu smpi 5 minit kalau bini dia dok boising lagi..dia nagkat kaki.....angkat kaki?heheeh jgn salah tafsir..bukan angkat kaki ke badan bini..tapi angkat kaki g lepak kat kedai mamak n pekena teh tarik...pastu dh cool baru balik umah...ntah ler..aku cuba gak bayangkan..tapi buat amsa nie alhamdulillah..suami aku tak pernah ler nak dera aku.,...mulut aku nie pun leh tahan gak lasernyer...tapi bertempat ler..hehhehe..kira ok ler...tapi buat suami n isteri di luar sana..usahlah mendera sesama sendiri..sayangi lah pasangan anda seadanya n tanamkan niali2 cinta dan semaikan benih cinta itu seperti zaman anda bercinta..baru aman rumah tangga...


nukilan adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers