KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, May 28, 2010

AwarD PresEntEd



Syukur Kehadrat Ilahi kerana Ibu Dini masih lagi diberi peluang untuk meneruskan coretan Ibu Dini di dalam blog yang Ibu Dini sendiri ciptakan ini...Alhamdulillah..setakat ini Ibu Dini diterima ngan baik oleh bloggers2 yg dah mmg lama dalam bidang penulisan ini... Ibu Dini dengan besar hati menyerahkan award ini kepada semua bloggers yg menjadi follower Ibu Dini kerana Bulan May ini genaplah setahun Ibu Dini di dunia blogging...
So...dah ambik award jgn lupa jwb tag nie..ok....

1# sekerap mana korang o9 blog korang?
2# apa yg korang rasa ibu dini kene buat tuk improve blog nie
3# N3 mn yg korang suker tulis?
4# suker tak ngan award ibu dini?
5# tag kan kat 3 org kawan korang....

Antara org yang Ibu Dini nak bg adalah....
*** Ifa ****
**** Yeyen ****
**** Mama Aqif ****
**** cT nurkhijah ****
**** Posh76 ***
**** Hidayah ***
**** Ady Shariz ***
Tolong warwarkan pada yang lain yerkkk supaya dtg amik award dari Ibu Dini...sekian wassalam...


nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

2 comments:

tiefazatie said...

wah..terharu ifa kak..tq2!...nt ifa wat n3 khas utk akak ye..=)

adiezaqistina said...

makaceh ifa...hmm tima kasih sbb selalu kunjung blog akak..tu yg buat akak lg bersemangat..cuma akak x pandai sgt mcm mn nak sentiasa bg org mai melwat blog akak...ada tips ker?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails