KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Saturday, May 29, 2010

Rezeki...masyuk!!!!!!!

Selamat malam...mlm nie aku g blogwalking kat follower2 aku yang jerit kat kotak ajaib aku...sj jerk g membaca sambil klin nuff...Ntah naper arinie aku mcm x der idea nak tulis apa...mcm kosong jerk pala otak aku nie..( sbb ingat kat Mr Hubby) next week Mr Hubby smpi..tu kot yg x derk idea...(gelak sendiri)...ok lah kalau smlm korang bc N3 Ibu dini, tentu korang terperasan yang ibu dini g seremban smlm sbb nak tgk umah ibu dini tuk bg org sewa...alhamdulillah..arinie tepat jam 635pm, ibu dini telah menyerahkan kunci umah buat amy & suami yang sewa kat umah ibu dini..thanx sbb pilih umah ibu dini..terharu sangat..sbb gegirl tgh tdo, so amy dtg umah tuk serahkan deposit n amiik kunci umah..Alhamdulillah........sbb amy kata kat seremban 2 byk mintak 2+1+RM100 tuk utility...tp dia terkezut biler Ibu Dini ckp, Ibu dini cuma nak 1+1+RM 100 utility...alhamdulillah...depa dah boleh dok dah umah ibu dini....syukur...rezeki dah masuk lps sebulan kosong..buat amy & suami...selamat pengantin baru...



nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails