KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, May 31, 2010

Sedapnyer...meh rasa sama2


Salam sejahtera, hmm nie Ibu Dini nak buat entri tentang aktiviti yang Ibu Dini buat lepas balik dari kerja petang tadi..Kebetulan kat dapur ada pisang yang di berikan oleh mak saudara Ibu Dini, maka dalam kepala semalam set nak bbuat tempek pisang..tapi arinie balik jer dari opis..sbb Ibu Dini dah siap sembahyang asar kat opis tadi, so tak adalah kelam kabut sgt..jadik balik umah terus tukar baju , n masuk dapur tuk sediakan jemput2 pisang @ cekodok pisang @ apa2 sahaja yang korang sumer panggil. Sennag jer buat dia..sebab nak makan pun berdua jerk, Ibu Dini ngan Dini...sikit pun cukup dah..2 kali goreng, dapat ler sepinggan nie...Moh kita makan sama2..(sekarang dah abih ler)


nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails