KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, May 31, 2010

Dini ohh Dini

Assalamualaikum...Semalam Ibu Dini x boleh tdo lena biler memikirkan kesihatan Dini. Smlm Dini dapat asthma attack lagi...sib baik ler ada nebuliser set kat umah lepas pinjam dari kolej..kebetulan Ibu Dini bekerja di Kolej Jururawat...so sennagler nak dapat barang2 nyer..cuma Ibu Dini kene beli ubat dia sahaja...malam tadi lepas Dini tdo after the nebuliser, nyenyak sgt tgk..tapi lebih kurang jam 430 pagi..Dini tetiba batuk ngan teruk sekali...so Ibu Dini tgk dah muntah terus...hmmm Ya Allah..kesian nyer aku tgk Dini..so lepas sahaja mengelap badan Dini dan menukar pampers, Ibu Dini bg Dini mkn ubat n terus bg nebuliser satu dos lagi..sepanjang bagi nebuliser, Dini tak henti2 panggil ayah dia...(Insyaallah ayah Dini balik Sabtu nie)...kesian palk tgk dia..so lps tu Dino terus tdo ngan lena sekali sampai masa nak g antar kat nursery pun dia tak sedar....wahai teman2 blogger ku...marilah sama2 berdoa agar Dini kembali sihat dan ceria seperti selalu..amin...


nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails