KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, May 25, 2010

I Wanna Watch Toy Story 3

tHe tWo HerOeS...Mr wOoDy & mR bUzzLigHtyEaR
watak2 lama yg masih dikekalkan.....Hmmmm mesti best nie..

Hallolaihaaa......Toy story 3 comes again but the only thing now with 3D..OMG...they also presented new charecter like Ken, Mr Pricklepants and also the cutest Peas in a pod...but the most important thing..Woody and Mr Buzz Lightyear...there are my Heroes...

Walaupun umur aku nie dah 31 thun..ader aku kisah? Sbb aku nie mmg giler ngan karton dr Disney Walts..mmg enjoy gler...sekrang nie lak..aku terapkan kepada anak aku walaupun dia kecik lagi..tp karton Toy Story tak bosan tgk walaupun dah 10 kali...sbb ader terselit tauladan dlm citer Toy story 1 & 2....

Oleh Krn ini Toy Story 3 version 3D, ia juga tak lupa nak pamerkan watak 2 baru...antaranya yg cute aku nampak...Mr Peas In A Pod....cutenyer..pasnie tentu akan kuar mainan nie..., then beralih pula kepada Mr Ken yg Hensem....tapi bagaimana plak wataknyer?adakah dia sseorang yang baik ataupun mempunyai niat yg x baik..hmmm wait n watch the movies ok..(mcm ler aku dh tau sgt watak Mr Ken nie....)last but not least...Mr Pricklepants...hmm agak menarik namanya..n wataknya..comel nyer...hmm agak2 korang lah..apa watak dia hah?baik ke tidak?tp kalau tgk dr mukanyer..hmm mesti yg baik nie..& yg plg ptg dia pasti sokong Mr Woody & Mr Buzz lightyear...so aku kenalkan ngan korang 3 watak baru itu..taraaaaaaa......




**** Please Nuffnang..let me have the tickets to watch the Toy Story 3, 3D version in cinema with my Mr Hubby....please...please....*****

nukilan adiezaqistina
Photobucket
Blog Advertising

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails