KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, May 7, 2009

Terkezut....

Macam x caya jer apa yang aku dengar nie....pg td baby sitter aku call bg tau anak aku kena demam campak...ish..ish..ish...biar betul?mcm tak cayer jer...aku?mmg gelabah tahap babas, sbb x tau nak wat per...so apa lgi aku cal lah opah dini..sapa lagi kalu bukan opah rosni...tanya apa nak buat...mn tau nak wat aper..so mak aku ckp kalu dah kuar habis br bg minum air kelapa...pastu jgn ltk bedak n losyen kat bdn dini..pastu palk kerap bg mandi..so nak tak nak aku cal bby sitter aku suruh bg mandi ngan kerap....huhuhuhu..ciannya anak aku nie....

2 comments:

adiezaqistina said...

hmmmm...testing jer nie

anemachey said...

sian dini...get well soon....budak kuat mesti ok punya!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails