KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, May 12, 2009

Advance nurses day....

bangga gler beb aku jd nurse..sbb nie dh tahin ke-12 aku celebrate nurses day...yang bestnya thn nei aku sambut ngan student dr KLMUC...cawangan Danau Kota Setapak...hmmm mmg best...yang kat bwh nie sumer gift yang student aku bg tuk advance nurses day n tak lupa gak buat teman2 rapat yang bg..tq so much...sayang korang sumer....nak tau apa yang ada dlm nie..ada coklat, epal, coklat, asam n biskut..huhuhu..mmg kenyang tahap babas arr pasnie.....student aku? aderr..nak tgk ke gambar2 mereka?ok arr sbb nie sumer hadiah depa yang bg...maka aku dng gumbira rasa di hati nak tunjuk arr gtamabr student aku kat sini....



some of my student's...yg mn x der gambar kat cni jgn kecik hati yer....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers