KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, May 5, 2009

Beli baju baru tuk dini....

Dh lama aku tak shopping baju dini....so di sebabkan anak aku nie semakin membesar...maka aku kena belikan juga baju baru supaya anak aku nie sentiasa jer cantik dan menawn..heheh..anak aku dh makin besar..tak sabar nak tunggu dia boleh jalan...nak tahu berapa banyak aku dah habis shopping tuk dini??hmmm..mmg terkezut gler..tapi sbb bkn selalu so pejam mata ler arinie..

sepasang baju nei berharga RM73.90 jenama tenderly..kalau tak silap eja lah...
3 pasang stocking nie harganya murah jer.RM 7.90 hmm murah dr tesco..jenama Jbaby
so lovely tgk kasut nie sbb sepadan ngan baju...harga RM 15.90...
Mana nak dapat sumer barang nie? Barang2 nie aku beli kat Jusco Setiawangsa...baju n sluar dini tu bkn sm saiz ngan dia...baju n sluar tu untuk peringkat umur setahun setengah...bila dini dah cuba..hubby aku tanya dini...anak ayah nie umur berapa nie? dini? heheheh...dia cuma gelak jer..demam macam tak demam...nak wat camner..itulah din i..murah ngan senyuman...panatang nampak kamera..senyum jer lah...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails