KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, May 4, 2009

dini oh dini....


Anakku dah pun genap sembilan bulan...dok pikir biler ler anak aku nak tumbuh gigi n merangkak..sbb dok angkat punggung sikit2 jer...macam takut pun ader..smlm balik jer dr kampung..dlm keta anak aku selalu mmg x duk diam..dia mmg lasak yg teramat..tetapi ntah kenapa dr umah mak mertua aku sampai ler kat simpang pulai dia mmg tdo....cian gak tgk dia..ingatkan sbb terlalu letih sbb main ngan sepupu dia sapa lg kalu bukan kak ecah n qaseh...rupa2nya anakku nie demam...sampai jer key ell..bdn dia panas lagi..bg mkn ubat..ntah camner aku tergerak hati nak tgk mulut dia...ahhhh!!!!!!! anak aku dah pecah gusi n boleh nampak gigi dia nak tumbuh...bestnyer......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails