KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 3, 2009

Saat Nur Dini pandai meniarap....


Seronoknya biler tengok Nur Dini dah mula boleh meniarap...macam2 gayanya kejap jadi, kejap tidak.....nak tergelak pun ader....Ini yang buatkan aku suka merakam apa saja pose yang di berikan oleh ankku ini ...sapa lagi kalau bukan Nur Dini...hehehehe..best tul...aksi pertama nur dini tatkala dah boleh meniarap....masa nie umur dia dah 5bulan..lambat betul tapi tak kisah ler..akhirnya meniarap gak anak aku yang sorang nie....
masa nie plak kesian kat takut sakit kat dada, aku siap letakkan bantal konon2nya tak nak bagi anak aku sakit arrr...heheh..apalah ibu dini nie kan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails