KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, May 8, 2009

Aksi anak manjaku....


tgk ler gelagat nur dini bila dapat pakai tudung aku....ish..ish..ish...bukan saiz dini ler sayang..tunggu nanti dh besar ckit ibu belikan saiz dini ok...

dia dah rimas ler tuuuu....
nur dini oh dini...naper ler lasak sgt nie?..nur dini nie demam ke tak?dh kena campak pun lasak dia...bukan main lagi...kdg2 tu kita naik penat nak layan karenah dia...walau mcm mn pun ianya tetap menghiburkan....kadang2 rasa sunyi biler dia tak der...ntah arrr..tak terkata...biarlah dia kencah rumah..yang ptg aku happy tgk telatah dia...tambahan plak skrg nie dah mula sebut...mama...papa...kalau kita sebut cat sekali...dia akan sebut...cat..cat..cat...mcm upin n ipin plak...kita yang penat tp dia plak yang beradoi...paling best biler tgk dia mengeluh....hai....mmg mencuit hati betul ler...walau apa pun dini tetap penawar hati ibu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails