KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, May 11, 2009

Dinner....

Nie cter hari Sabtu yg br jer berlalu..malam tu hubby aku ada dinner bg meraikan pegawai yg bertukar kuar....sapa lagi..dua2 tu bekas bos hubby aku. mejar shafiq n lt kol rozlan...hmmm..mmg happening..mula2 aku ingat x nak pie..sbb anak kesayanganku demam campak...so belek nya belek bdn dia...campak dah ok dah...no more red spots..hmm..gud news ler tu aku sbb blh ler pi...tmn hubby...anak aku mcm biasa arr..kalu jalan mmg thn mata...yg tak best nya masa mkn...aku tgk org lain termasuk hubby aku enjoy the food...aku????? mmg tensen sbb x leh nak mkn ngan anak aku yang sememangnya lasak tahap babas.....mmg cian tul kat aku...hbs jer mkn...ada sesi karaoke..hmmm ramai ler pegawai yng nyanyi....yang buat aku tehibur anak aku bila org dah selesai nyanyi..dia pun sama bertepuk tangan...menyatakan yang dia mmg enjoy tahap babas ler konon2nya...walaupun dia sendiri tak paham...but x der satu pun gambar yang aku dpt amik,..sbb majlis nie mcm formal ler ckit walaupan pakai kasual....hmmm habis function kul 12tgh mlm...naik jer keta nur dini pun...good nite....sbb esok nak g melaka plak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers