KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, May 21, 2009

Cian anak aku....


Minggu nie dan minggu depan mmg minggu busy untuk aku....mana taknya sbb aku dah sambung blaja balik...nak tau apa yang kesian sgt...yerlah selalu kul 530 balik jer dr opis...aku dah g maik anak aku kat umah baby sitter...tapi di sebabkan 2 minggu yang busy nie..maka tugasan itu dah aku serahkan kepada suami kesayanganku tuk melakukannya...sbb aku kuar kul 730 pg...7mlm br sampai umah...anak aku nie mmg rapat tahap babass ngan aku..so setiap kali aku bagi salam jer..dia dlm rumah dah nangis....sorry sayang...ibu busy sangat minggu nie attend the tutorial..after this ibu spend time with dini ok....sorry sayang.....

1 comment:

syida said...

org pun skang ni tgah blaja gak..tapi blaja bwk baby ar..bln 10 ni final exam..hahak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails