KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, May 5, 2009

RasA bErsalH TAhap bAbas NiE....TulUng!!!!


Hari nie aku bgn kul 430pg...hmmm..rasa petrasaaan malas nak gie keje ader dah sbb anak aku dok demam nak tumbuh gigi....hmm..dah pikir tambah n tolak..buat keputusan kena bw anak aku g klinik gak...cian lak kat dia...mn taknya..dah 2 hari demam..so takut gak melarat...anak aku mmg dah biasa gie klInik dr izham..dah macam satu kemestian tuk dia..hehehee..sbb ubat kli nik dr izham jer serasi ngan dia...aKu bw anak aku g klinik izham ngan my hubby sapa lagi kalu bukan kapt adie...dr kul 8pg masuk jumpa dr kul 930pg..dah arr tu nak tunggu turn amik ubat mmg lama..anak aku si dini mmg akan meragam sbb tu time tdo..nak tak nak my hubby bw dia masuk keta n tdo dlm keta..aku?...masih tunggu turn amik ubat...dah amik ubat..aku hanatr anak aku g umah bby sitter dia...mintak tolong bby sitter dia bg dia mkn ubat sbb aku kena masuk pejabat gak...so sampai pejabat kul 11pg..jumpa bos ...
kul 130 tgh hr g lunch wit geng...aku cal bby sitter..ckp anak aku muntah plak..habis kuar sumer bubur yang di makan...alamak..massa tu mmg rasa menyesal tahap babass dtg keje...masa mkn pun muka aku dh tunjukkan gaya risau teramat sgt...nak tau aku buat aper pastu?......aku cal bos aku..ckp ngan dia aku amik unpaid leave sbb cuti aku dah abih..fuhhh..selamat di luluskan..dia pun paham sbb anak dia pun lbh kurang anak aku jer....apa lagi balik arrrr....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers