KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 3, 2009

Ragam Nur Dini

tdo macam orang susah hati jer....
kena bedung yer....heheheheh
wajah tenang nurdini bila tdo.....

baru belajar senyum....posing bukan main lagi yer...
Bila dah membesar macam2 plak ragam dia...sampai kiter pun turut terhibur tengok keletah nur dini...nak tergelak pun ader...dah ler tu gaya tdo plak nak meniarap jer...bayangkan ler masa dalam hari pun nur dini dah pandai nak angkat kepala sendiri..macam dah besar ler sesangat...seronok betul tengok gaya dia...memang menghiburkan..bila ayah dia balik keje jer...mmg cr nur dini dulu...kiranya nur dini memang segalanya lah....jeles lah jugak mula2..bukan aper..kecik hati tau bila hubby peluk baby dulu..tapi bila pikir balik, baut aper lah nak cemburu sbb anak dia anak aku jugak ...hehehehehe..so sayang dua2 sekali ler....yang sedihnya bila kepala dini di botakkan...ataupun lebih mesra alam lagi di panggil cukur jambul...kami buat majlis cukur jambul tu selepas nur dini berumur 7 hari...alhamdulillah majlis di ketuai oleh Ustaz Iqram...Mula2 pening gak nak mencari bahan2 untuk acara malam tu sbb Ustaz nakkan air zam2, buah kurma, madu...alhamdulillah dengan bantuan kawan dan jiran yang baik hati semua itu dapat di sediakan seperti yang di minta oleh Ustaz Iqram...Makanan?heheheeh sapa nak masak plak...so setelah di pikir tolak dan tambah maka aku dan suami sepakat menempah dari jiran ku yang baik hati yang ku kenali sebagai Kak Ti jer...RM 300 Kak Ti sediakan nasi ayam dan pulut kuning serta buah2an daan minuman panas dan sejuk...Hmmmm..not bad masakan dia..memang sedap ler..sebab memang tukang masak yang buat...lega lah sikit....so tak yah ank pening kepala...nak di jadikan citer plak, sepanjang acara tu berlangsung,adik aku sapa lagi kalau bukan acu dini merakam majlis tersebut sehinggakan terlupa untuk mengambil gambar sebagai kenangan..so tak der arrr gambar tuk malam tu..sedihnya....nanti arr kalau sempat aku upload video dia yer....sekarang tak sempat lagi arrr...so tunggu jer lah...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails