KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 3, 2009

Kenangan di hari raya yang lalu....


it's me with my biras...ct & khadijah, syidah & ecah...
my family, adiezaqistina....
Seronok rasanya biler dah nak raya...macam2 gak persiapan yang perlu doi sediakan...maklumlah kali pertama beraya dengan ahli keluarga yang baru....Nur Dini Qistina... Dalam kepala dok pikir, anak aku nie boleh ker pakai baju kurung sbb masa tu umur dia baru jer genap 3bulan...hmmm ader ker orangbagi pakai baju kurung pada baby?hmm..memang dok pikir tau sbb nanti jd macam pelik ler plak...tak pun macam abah aku cakap burung ceciwi...kui..kui..kui.. ader ker sama kan aku ngan burung ceciwi?ish..ish..ish..kecik tul hati aku.tak kisah ler apa pun yang penting aku beraya bertiga tahun nie...memang best gler...tapi di sebalik kegeembiraan itu terselit kisah duka yang tak mungkin akan aku lupakan sampai biler2. Memang pedih tapi bak kata pepatah di luah mati mak ditelan mati ayah...apa yang sedih?tak perlu di huraikan di sini kerana past is past...tak elok plak nak kenang n aku tak nak mengguris hati mana2 pihak..aku minta maaf kalau ader yang terkecil hati namun aku bahagia ngan family aku sekarang..ok...so teruskan hidup n ada hikmah di sebalik kejadian hari tu...ida....aku sayang ko sbb ko paham aku...trima kasih atas nasihat yang di berikan....yang penting aku sayang korang sumer....so tahun depan kiter amik gambar family kiter lah plak ok.....







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails