KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, May 3, 2009

hadIrnYa SatU aNugErAh.....


Hadirnya umpama satu anugerah yang tidak terkata...sekian lama aku menantikan kehadiran insa yang bergela anak....hmm...masa tu kepala dah pikir nak anak ini panggil aku aper yer...mula2 ingat nak bahasakan mama...tp..............anak2 sedara pun dah panggil aku mama...so bahasakan mummy lah..heheheh...komen si hubby pla..nanti anak terpanggil mummy monster..kah..kah..kah..padan muka...sakit tul hati masa tu...so dengan sepakat dan sekaatanya aku bersertuju membahasakan diriku ibu....hmmm...ok gak nampak manja jer...
Hmm...skrang nie lak dok pikr nama si kecil nie plak...nama apa nak letak...bukan apa terpengaruh ngan novel alaf 21 arrrr.....byknya nama yang sedap2..salah satunya nuul iman, iman karmila, nur damia qistina....ishh..ish..ish... memang pening gak arr masa tu..ingat hubby aku nie tak nak carikan nama untuk anak dia...akhir sekali sebulat suara..tak tahu lah bulat ke tidak maka kami telah memilih untuk menamakan anak kami " Nur Dini Qistina" maknanya......" cahaya kegemilangan islam"..insyaallah...... inilah dia anakku 'Nur Dini Qistina' selepas 5 jam dilahirkan dengan berat 2.5kg ....normal tau..jangan main-main..hehehehehe...
oleh kerana tiada apa2 komplikasi dan masalah, maka kami berdua di benarkan pulang pada keesokan harinya....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails