KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, June 25, 2010

PERTANDINGAN : HaDiAh ApA YeK ??

Ok...br jerk tadi ibu dini ckp mals nak join contest...
nie plak terbaca n3 nak kasi adiah tuk buffday wife...budget RM 200-400
hmm...ibu dini rasa cam menarik
so sesapa nak join...sila KLIK sini....
so ibu dini suggest beberapa adiah yg mungkin sesuai tuk
mr fairul nya wife...
antaranya seperti:

1#
Jam tangan Guess (RM 200-400)
2#
Kalau ur wife always driving...might b sunglasses nie pun ok gak..
(still dlm ur budget)

3#
Hmm nie pun cantik..white gold ring from lazo diamonds...
4#
Candle light dinner.....

5#

Givenchy Loose powder & Lipstik... (Dlam RM 300 tuk 2 brg)

kenapa ibu dini suggestkan antara adiah yg di atas??

salah satu nya si isteri akan rasa lebih di hargai..kerana mereka mempunyai
seorang suami yang pemurah dan penyayang...kasih sayang kadangkala tak boleh
di gambarkan dengan kata2 sahaja....
so isteri tentu nakkan sesuatu yang mereka akan kenang....

ok .....itu jer dr ibu dini


nukilan ibu dini
Photobucket

4 comments:

FarHa said...

hehe dah join ke?? sy mls skit join contest tp ok je..tgk mane2 yg berkenan ahaks

adiezaqistina said...

best gak biler tgh dok pikir nk buat n3 apa?

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

thanks atas support sertai pertandingan hadiah apa yek...insya allah dalam pertimbangan cadangan idea tue.. mmg menarik .. tqvm

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

saya follow ibu dini ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails