KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, June 18, 2010

aku akan pergi jua....

Assalamualaikum....buat semua teman2 maya ibu dini..tak kira lah di mana jua anda semua berada. N3 kali nie mungkin agak simple kot, sebab tak banyak sgt story yang nak di story kan di sini.Dari tajuk n3 tu apa yang korang sumer pikirkan?Ibu Dini pun tak tahu kenapa Ibu Dini tulis tajuk tu...tapi yang nyata nya ibu dini mmg tgh bersedih sangat sekarang nie...tak tahu nak cakap macam mana...seperti yang semua maklum, Ibu Dini bekerja di salah sebuah kolej di KL nie...hmm cam tak caya dah hampir 2 thun ngan kolej nie....insyaallah...Yang buat Ibu dini sedih sbb mr hubby akan bertukar ke Ipoh tidak lama lagi n Ibu Dini lps nie tak leh arr nak dok jauh2 ngan mr hubby...almaklum arr sebab dini nie selalu sakit..so nak tak nak kena lah dok ngan mr hubby jugak...so disebabkan kolej tempat ibu dini kerja nie tak der kat ipoh, maka ibu dini terpaksa memberhentikan diri ibu dini dari terus emnabur bakti di situ...cuma ibu dini masih menunggu tarikh yang sesuai untuk ibu dini letak surat...apa2 pun ibu dini bersyukur sebab dapat berbakti di situ.......buat semua...doakan agar ibu dini dapat pergi dengan lebih jauh lagi biler di tempat baru...amin...



nukilan..adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails