KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, June 25, 2010

Kenangan di Terengganu...

Salam pagi....dah lama rasanya tak letak n3 baru..sebab minggu lepas ibu dini sibuk sgt ngan keje..pastu lak dini kena asthma lah pulak...alhamdulillah, akhirnya semua ok dan masa ibu dini buat n3 nie, ibu dini kat umah di kl..sebab balik cuti 3 hari..insyaallah hari ahad nnati ibu dini akan balik terengganu semula tuk habiskan tugasan ibu dini di sana....amin...
ok berbalik citer di terengganu...ibu dini n mr hubby enjoy giler..sebab suasana tenang sgt kat sana..dan yang paling penting tiada gangguan...walhal ibu dini keje tuu..balik jer keje pagi..hmm yang paling best kami gunakan kesempatan yang ada tuk jalan2 di terengganu...
insyaallah lepas nie mungkin ibu dini akan sampai lagi kat terengganu...tuk jumpa kawan2 blogger yang dok terengganu..mana tahu..insyaalllah...
ok ibu dini tak nak citer banyak2 sebab ibu dini nak share gambar yang ibu dini snap sepanjang berada di sana....
layanzzzz..................................

Masjid Tengku Zahirah Kuala Terengganu
Masjid Kristal Taman Tamadun Islam Kuala Terengganu
Ibu dini sempat shopping FM....
Mr Hubby & Dini di depan Pasar Payang Kuala Terengganu
Mr Hubby & Dini di tepi pantai..area Dungun...



Nukilan Adiezaqistina
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails