KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 10, 2010

Weekend punyer xtvt


Salam ptg selasa....
hmmm n3 tertunggak nie sapatutnya di masukkan masa ari ahad..tapi ari ahad tu ibu dini bz plak menyiapkan kuih..so x dapat ler nak masuk citer
ok ibu dini sblm nie tau er camner nak buat cupcake...tapi deco tu x
der ler bagus sgt pun...

ntah macam mn tah..semnagat berkobar2 nak blaja deco cup cake...so nak di jadikan citer, perst time tu ibu dini xcall x der kelas ler plak..so cari lagi katr mn offer tuk blaja deco cup cake..
al hamdulillah akhirnya ibu dini dapat jugak sbb tmpt kak iada nie tak der lah jauh sangat nagn umah ibu dini..mmg dekat gler ler..
so dengan semnagat dan keazaman..maka hasilnya daperti ini...alhamdulillah..ibu dini dah dapat satu lagi ilmu...pasnie nak g blaja buat fondant kek plak..huhuu..tak sabar sgt...


Photobucket

2 comments:

BIONIC WOMEN said...

waaaa...pasni bleh ler kita tempah cupcake nga ibu dini..kan?kan?

adiezaqistina said...

BOLEH AJER../.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails