KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 24, 2010

Dini dah pandai posing

Salam ptg selasa dari ibu dini..nie n3 tertunggaj yang ibu dini nak share ngan anda sumer...bukan apa lately nie ibu dini perhatikan yang dini cukup suker ngadap kamera..heheh best plak tgk biler dia suker senyum gatal..hahahha.,....mana tak nya dia senyum sampai senget mulut2 tu...konon2 nak cover cantik arr tuuu...hehehe..pastu biler ibu dini dah selesai snap gambar dia..dia akan tanya ..ibu antik tak?ehehheh so layan jer lah anak dara ibu dini nie nak buat mcm mn...dah mmg dia suker...manja dia telah terlampau..aduishh..sampai pening kepala ibu dini n mr hubby..biler pakai baju cantik jerk..mula arr bertanya...hahahahah...apa2 pun ibu dini syukur kerana dini membesar sebagai seorang anak yang cerdas, bijak dan juga mulut becok...hahahah...mulut dia kalau diam biler dini tdo.
hahaha once dia buka mata...ayah ana?ayah ana?...itu ler yang akan dia tanya......dah ler biler nangis jerk...dia ckp ayah buat..ayah buat...hahhaha...itu ler yang ader kat mulut dia....pastu kalau mr hubby tanya lak...dia akan jawab...huhuhu..ibu buat..ibu buat...pastu siap cakap...."amboooooooi tuuu"..tangan tepuk...konon2nya marah arr tuuuu...apa2pun itulah keletah ibu dini yang paling ibu dini suka.....

Dah mula lah nak suh ibu dini amik gambar...


Dalam bilik pun jadik jugak

Senyum mulut senget..trademark dini tuuu

botol susu yang tak boleh dipisah kan dari dini

Macam orang besar dini pegang barang tuu...


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails