KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Saturday, August 14, 2010

Dini g checkup

Salam awal pagi sabtu...ok time nie barulah ibu dini sempat nak melayan internet..mn taknya..pagi tadi bawa dini g check up...sepatutnya 3/8/10 aritu..hahaha tapi ibu dini terlupa nak bawa..hahaha so post pond date sendiri arr....
sib bek tak kene marah ngan nurse yang penting berat badan dini menaik...hahahahah...patut ler anak dara aku nie gebeng semacam...rupanya2 berat dia dah mencecah 11.8 kg ari 10.4 kg..huhuhu..satu perubahan yang besar...patut ler akal dia pun sama naik jerk..hahahaha...hmmm masa jumpa nurse tadi.badan dini rasa cam panas n semalam plak dia dok batuk2 sampai muntha..so ibu dini kene lah amik giliran tuk abwa dia jumpa dr plak...hmm no giliran ibu dini adalah 891...kebetulan lak no yang di panggil adalah no 869...adui..lamanya nak tunggu..dini nie plak dia cepat bosan kalau kene tunggu lama2..mula lah buat perangai..siap nangis yang tak tahan tu...aduiii...dini oii jangan la buat ibu camnie...cian ar kat ibu...alhamdulillah hampir satu jam menunggu akhir nya tiba gak giliran dini...selamat...lps tu lama gak arr ibu dini dalam bilik berbual ngan doktor sbb banyak benda yang ibu dini nak tanya kat doktor tu..alhamdulillah doktor tu sabar betul melayan soalan2 dari ibu dini....
balik dari klinik, ibu dini pun bagi arr dini makan ubat n apa lagti terus tdo arr anak dara tu..senang skett arr tuk ibu dini buat keje...moga2 dini cepat sihat...amin...next follow up aldah 6 bulan dari sekarang....






Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails