KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, August 4, 2010

ConvO acU

Salam ceria...ibu dini nak citer skett pasal convo adik ibu dini yang baru sja selesai semalam @ ari selasa...alhamdulillah convo adik ibu dini berlangsung jam 0830 pgi di MMU Cyberjaya....tapi adik ibu dini kene berada di sana seawal jam 7 pagi....maka nak djadiukan citer ibu dini n family pun kene arr stanby awal2 supaya adik ibu dini tak lewat ke majlis convo dia nnati...
hmm..mlm tu kami sumer tdo awal..sbb nak bangun awal ler.takut terlajak lak..nangis gak adik ibu dini tak dapat g dia nya conbvo...ekkekekkk...
ok malam tu ibu dini dah siap kan sardin sbb nak wat sandwish
so kami sumer bangun kul 4 pagi...pakat masing2 berebut2 masuk amik giliran nak mandi..hehehe takut lambat siap nnti ayah ibu dini jerit plak....
so seawal jam 5 pagi kami dah kuar dari umah....alhamdulillah kami sampai jam 6 pagi..apa lagi..berkampung arr kat sana...
sepanjang amjlis tu berlangsung..kami pakat dok snap arr gambar sbb kenangan..lagipun kebetulan ibu dini dah lama tak jumpa
adik2 ibu dini...macam2 gaya....

majlis berakhir kul 1230tgh hari..kami pun patah balik kl sbb ayah ibu dini nak balik taiping pada hari yang sama jugak....
for my sweet youngest sister!!!!
congratulation
sekitar majlis convbo di cyberjaya

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails