KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, July 1, 2010

:Peraduan "Aku terima nikahnya"::

as usual banner tuan umah yg anjur yerk..

Aloo sumer...
ibu dini nmpk contest nie..hmm menarik...
so dgn itu ibu dini pun join arr...tp sory arr sbb ibu dini tak letak
gmbr masa ibu dini nikah
maka ibu dini pertaruhkan pic adik ibu dini nikah
sbb muka dia pun lbh kurang ibu dini...pastu nak djadikan citer, adik ibu dini blh gelak masa trima mas kawen sbb asben dia lupa nak bw rantai tuk batal air sembahyang.....ktu yg dia pun gelak...kami lagi arr gelak..huaahhh..sib bek mas kawen adik ipar ibu dini bawa..nie arr kalau dah takut...mcm2 leh jadik...


so nak tau lbh lanjut ttg contest nie...KLIK sini tuk join..




nukilan ibu dini

Photobucket

2 comments:

purplish.pink said...

aiseh.. tak kawenn lagi..
nak nikah cepat2!! ;pP

Nidza said...

ibu dini, letak lah cerita menarik tentang gambar tu....lagi ada chance nak menang..hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails