KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 18, 2009

Tengah Rajin arr nie...

roti pizza...

apple pai...

brownies cake....

Salam pagi..tgh hari..petang..n malam....hmmm dah lama rasa nya tak update blogg nie..mana taknya aku dok sibuk nagn kerja yang makin banyak di pejabat...tambahan plak pasnie nak g posting ke kedah..waaaaa...tapi yang bestnya aku bawa anak aku sama n mak aku...ehheheh so idak arr risau sangat...di sebabkan kolej aku tutup seminggu kerana virus H1N1..maka kerajinan aku bertambah dengan terhasilnya brownies cake, apple pai n roti pizza aku..heheheheheh...nampak arr sikit ekrajinan aku...walau sebenarnya malas..kui..kui..kui..yang penting family aku suka ngan apa yang aku buat tuk depa...anak aku apa lagi..hmmm bukan main suka cake tu...asben aku ngan roti pizza..dia pun heran camner arr aku leh wat nie...heheheh.aku blaja masa dok saudi arrr..memang best tahap gaban....nanti kalau rajin lagi aku buat yang lain lak...heheheh k arr stop dulu..jumpa lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers