KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, July 26, 2009

Nur Dini Qistina 1st Besday....


Besday Party.....

nur dini besday cake....

nur dini blow the candle...bergambar ramai-ramai....

goody bag for guest

Happy birthday to you.....happy birthday to you....happy birthday to Nur Dini....Happy birthday to you.....yeyeyeyeyeyyeye.........................sebetulnya besday Dini jatuh pada 31 July 2009....tetapi di awalkan seminggu kerna both of us will be busy... n 31st tu plak jatuh hari jumaat..agak susah juga...maka 25 is the time to celebrate..sebab..most of my fren is working...so senang arr depa nak mai...jemputan idak arr ramai...alhamdulillah..makanan cukup n tidak ada pembaziran....masak?heheheheh on that day aku tempah jer...tapi memang murah rezeki anak aku biler akak yang kami tempah nie..siap sedekahkan air satu tong, kuih 3 jenis n buah tembikai sebagai pencuci mulut...and adik kesayanganku telah memberi 2 loyang puding pelangi..thank you for both of u...murah lagi rezki kalian....amin...
back to the story...aku n asben aku pening pikir bentuk kek...so last sekali akmi g kedai kek tempah kek no 1..bermaksud anak aku dah turn 1 lah...hehehe..so aku lah choose kaler apa kek tu n gambar apa..asalkan ok n puas hati..aku lagi suka....kui..kui..kui...
pagi 25 july tu..lepas jer tiup n gantung belon...aku n asben aku g amik kek kat kedai...sebab makanan sumer aku tempah...so tak arr kelam kabut.....balik jer terus g amik makanan tuk di hidangkan atas meja....alhamdulillah..selesai...apa lagi terus mandikan besday gurl n pakaikan baju baru...tapi anak aku nie mana tau duk dia...lasak tahap babas punya...aku ikat rambut...dia buka....adui...penat ler ibu sayang...mata dia lak dah ngantuk sama n badan kurang sihat..itu yang lagi meragam tu....x per..abis jer sumer dah datang...time for the besday girl blow candle....ramai nya tetamu kat umah..n aku happy sebab sumer puji ngan makanan yang i sediakan...berbaloi lah aku tempah...RM 150...byk hah dapat....so majlis kat umah aku selesai pada pukul 6 petang...penat nya...nur dini sibuk arrr kat tempat hadiah dia....apalagi...buka lah hadiah dia...byknyer anak patung...mn nak simpan nie....rezki dini..thanx tuk sumer yang datang n bg present on the day.....abih jer buka present..mandikan dini...n then bw g klinik sebab dah batuk teruk sangat...hmmm...balik jer kinik makan ubat...terus tdo lena.......

nur dini open up the present.....
banyaknyer...present dini...

with one of the teddy bear....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers