KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, August 24, 2009

Kat kedah larr nie...


Salam ramadhan ketiga........hmmmm..waktu aku dok mengarang coretan nie..aku bar jer lepas bersahur ngan asben n mak aku....ekkeekee...menu?aku hanya makan biskut jacobs n kuih tepung bungkus yang di beli masa nak buka posa semalam......so antam jer arrr....kast asben aku panaskan jer lauk yang berbuka smlm..masih elok lagi....bukan apa..dah arr dok kat kedah dah...sbb aku kena bertugas kaat sini tuk tgk n menilai prestraasi student aku yang kena wat praktikal kaat spital putra medical center...huhuhuuuu...cedihnya...terasa serba kekurangana tul lerrrr.....mmg arrr tugas ntapi tak syok arrr..jauh dr asben ..asben aku kena hadiri kursus 3 bbulan di peedee....so raya nanti arr baru jumpa...waaaaa...tulun .......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers