KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, August 26, 2009

Slmt buka posa...huhuhuhu

hmmm..cam besa la nie aku masih lg kat kedah..kat taman dato' kumbar...penah dgr tak nama tu?ekkee...aku pun br pirst time arr mai kat cni...so cam besa arr umah di sediakan oleh pihak kolej aku...maka aku cuma bw beg baju aku jer arrr..pastu peralatan..terhad..mmg aku x masak arr sepanjang ramadhan nie..mn tak nya...brg2 sumer terhad...so buka posa aku beli jer kat pasar ramadhan yang dekat ngan umah yg kolej bagi..so nie jer arrr makanan tuk buka posa arinie.....so...apa lagi..layan jer arrrr...ekkeiii..malu lah plak nak tunjuk tapi apapun selamber jer...ekkeeiii...

kuih manis pilihan tuk berbuka.....


nie sumer lauk beli jer..ayam golek yang menggoda....

buah mata kucing tuk sejukkan hati...wakakakaka

luahan hati....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails