KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, August 18, 2009

Alhamdulillah.....


Rasa bersyukur sesangat kerana dapat menjejakkan kaki ke tanah suci mekah...insyaallah aku akan berangkat ek mekah pada 16 Nov 2009 untuk tujuan perubatan musim haji...alhamdulillah...aku akan ke sana selama 30 hari...aku bersyukur sesangat suami aku mengizinkan aku pergi ke sana....thanks sayang....tetapi amcam biasa memang arrr kena sit for d interview dulu...so yang interview pun pak arab..alhamdulillah sebab pengalaman aku akt saudi dulu membolehkan aku memahami sedikit bahasa arab...untuk berkomunikasi...maka di atas kelebihan itu lah aku akhirnya di pilih untuk mengikiuti rombongan misi perubatan musim haji tahun ini....alhamdulillah..syukur...walaupun sekarang nie hangatnya serangan H1N1...yang penting tugas n penjagaan diri..insyaallah...itu lah dugaan yang harus ku tempuh demi keluargaku...bukan nak kaya..yang penting memuaskan dan selesa untuk aku n family aku..yer lar zaman sekarang kalau x der duit pun susah..ader duit banyak sangat pun susah...sebab boleh lupa diri..maka biarlah bersederhana dalam semua hal...amin....dokanlah agar perjalanan ku selamat nanti untuk ke tanah suci n semoga dapat lah aku menunaikan umrah..andai ader kesempatan lagi...amin......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers