KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Thursday, August 11, 2011

Tindik telinga

Assalamualaikum.....
Hmmm n3 aku kli nie lak, pasal tingin bebenor nak tgk anak aku pkai subang...so aku nie jenuh arr nak memujuk dini tuk tindik telinga... nak ajak mr hubby dia ckp;

Mr Hubby: kalau nak tindik telinga anak g sendiri..abg x nak ikut
aku: alahai.. nnti sapa nak tolong pegang anak? yang ngeri
Mr Hubby: hmm kalau cam tu x yah tindik ehheheh
aku: cittt... x per arr nnti yang bw ler anak

inilah dialog yang sentiasa aku n mr hubbysembang bila bab tindik telinga anak..
mka nak djadikan citer, pagi td aku buat rombongan Bakat 31 Wksp Armor g melawat org bersalin, pastu, balik dr melawat..aku ajak kawan aku, Kak Mie tuk ikut aku g Kuantan Parade sebab nak tindik telinga anak.. almaklum alkisah..sebab nak nampak cantik raya nnati.,..hahaahh
so dengar berani dan tidak nya.. aku berjaya membawa dini g tindik telinga walaupun ketika itu dia dah nak nangis sebab kakak2 kat kedai tu dok pegang telinga..sib bek ler buat serentak.. kang kalau bt sebelah2 jer..dia tau sakit n dia tak nak lagi..dah jadi taiko lak..sebab telinga sebelah jer tindik..hahaha.. anyway layan jer lah photo anak aku sebelum telinga bertindik dan selepas... soory gamabr masa kat kedai tu x der lah..sbb tak bw kamera..

Gaya sebelum g tindik telinga

wahhh,,dah cantik dah bila pakai subang..

tu dia..kaler pink gtu...

tgh selesakan diri biler ada subang... ahakss...

2 comments:

tiefazatie said...

wah..besar dh die..=)

adiezaqistina said...

tu arrr pasal..mulut5 pun sama...byk ckp...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails