KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, August 14, 2011

First time berbuka puasa di luar

Asslamualaikum...dan salam sejahtera...
Alhamdulillah, sedar tak sedar dah 14 hari umat islam menjalani ibadah puasa...ok lah, arinie aku kijer dari pagi samapi kul 5 petang.. oleh kerna balik dah lewat, maka aku suggest kat mr hubby untuk berbuka puasa di luar sahaja.. bkn apa, sepnajng puasa x pernah lagi kami mkn kat luar, blh dikatakan everyday dapur aku sentiasa berasap...wakakaka...
so mr hubby pun booking lah buffet ramadhan, plan mula2 nak g megaview hotel kuantan, tapi full lah plak.. skodeng punyer skodeng.,. dapat lah kat vistana hotel... so samapi umah jer kul 5.20 pm.. pastu siap2 n solat asar, tepat jam 6 petang kami pun otw ke vistana hotel, hmm mmg besh arr sbb cuti memasak arini.. thanx mr hubby sbb belanja makan arinie...
ok menu dia ok lah, alhamdulillah... puas hati dan berbaloi..untuk yang mmg kuat makan...yang x kuat makan mcm aku nie..rugi lah.. mn taknya boleh di katakan menu dia byk kambing.. aduhai... aku nie mmg lah tak mkn kambing dri dulu, kini..selamanya (x tahu lah plaks tetiba sok mkn).. aku tgkj mr hubby belasah ajer... hahahha pastu aku cuma amik, nasi putih, ayam masak sweet sour cili, sup , then ayam panggang...teh tarik.. sbb dah biasa buka puasa minum air panas.. rs lain lah plak kalau buka puasa minum air ais...kurma tak ketinggalan..
mr hubby makan nasi putih, sotong kurita sambal, kupang cili berlada, kambing masak apa ntah, pastu ngan sup kambing, follow plak ngan kambing salai...(sedap katanya sbb daging dia lembut)
so mals nak citer panjang2 layan jer lah gambar yang x seberapa nie tuk tatapan uols sumer... total makan tadi RM 90.00 sbb plus ngan tax.. amatlah berbaloi...



mr hubby amik rojak buah.. sedap
sate yang menjadi peveret dini.. 3 cucuk dia hentam sorang
makanan dalam pinggan ibu dini.. simple jerk
sementara tggu azan, sempat posing kat tepi pool dulu
luv this pic.. cantik sgt..2 insan yang amat aku sayangi
cedapnyer dini dah buke posa dulu..siap bc doa. ngan kuat nya...
dini wit her nasi ayam (peveret tuu)
mr hubby ngan rojak buah...
gaya2 model pinggan wakakakaka
mr hubby yang kekenyangan... erkkk.. alhamdulillah jom balik




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers