KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, August 12, 2011

Kisah sedey lagi..

Assalamualaikum buat teman2 blogger di luar sana....
ok, N3 aku kali nie..agak sedey jugak lah sbb aku dok skodeng2 blog org.. so terjumpa satu blog nie..membaca kisah Abang tunggu mak di syurga ya... aduhai..menusuk ke hati sampai aku x leh nak tahan air mata aku nie..walauapapun, aku salute kat mak dia sebab sentiasa sabar dan tabah menghadapi dugaan dr Allah S.W.T...
sesungguhnya aku sebagai ibu belum tentu sekuat itu lagi.. walaupun psot n3 tu dah lama, tetapi tetap terusik di hati sanubari mkin kerana aku juga seorang ibu...apapun aku sentiasa berdoa agar aku dapat emnjadi tabah seperti ibu Iqbal, dan semoga anakku sentiasa di rahmati Allah dan di berikan kesihatan yang baik... aminn...
for uols.. sudi2kan lah membaca kisah ini..kerana inaya secara tidak langsung memberi satu kesedaran kepada kita...aminn.
nak baca KLIK sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails