KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, August 17, 2011

Menu Berbuka Ramadhan ke 17

Salam uolss sumer...
alhamdulillah...kenyang sudah, maka selesai lah satu hari lagi puasa.. solat terawih pun sudah...tinggal nak niat untuk puasa pada esok hari dan juga menu tuk sahur esok pagi...apa nak masak yer esok pagi..x per tu esok punyer citer...
ok arinie aku g berbuka puasa di Bukit Gambang Resort...reger yang di kenakan amatlah berpatutan serendah RM 38 nett..dah lah reger berpatutan.. dia siap bagi 2 tiket masuk gambang waterpark resort lagi...then ada lak cabutan bertuah... hmm mmg berbaloi2 lah mcm tuu...
makan kat sini ok skett dari vistana..bukan apa byk benda yang aku leh makan.. sbb x banyak menu kambing.. nak compare ngan vistana terlalu banyak menu kambing.. sampai x termakan aku di buatnya.... but dari segi set up dia, prefer hotel vistana lagi...lepas tu kat vistana banyak choise.. kat Bukit Gmabang Resort kureng skett lah.. lagipun sbb aku g nie masa weekdays, maka tak ramai lah orang.. sebab kami buatr reservation pun kul 3 petang still byk tempat lagi..
ada jugak lah makanan dia yang best dari vistana..especially gulai daging kawah.. pergghhh mmg sedap giler.. dengan pekat nye, daging nya lembut.. mmg sedap giler..
dari segi kuih plak...ok lah dari vistana, tapi presentation dai x menarik minat an selera aku.. lps tu aku tgk kuih dia sumer lembik2 .. hmm camner nak makan..so amik 2-3 ketul jerk...apa2pun aku bersyukur ke hadrat Ilahi di atas rezeki yang di berikan kepadaku sekeluarga..
ok lah ank share pic masa g bebruka kat Gambang Resort...apa tggu lagi kita layanzzz....
zasss......................................

dlm perjalanan ke Bukit Gambang Resort
posing2 dului...b4 sampai
br sampai.....
hmmm juadah berbuka arinie...
sedap sbb byk pilihan tuk aku makan...
cam biasa dini akan makan dulu.. sblm azan..
mcm sedap jerk tgk dini makan
hmmm mai ler cuba...
mr hubby ku sayang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers