KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Friday, August 12, 2011

Nak sahur apa yer?

Assalamualaikum.....
Hmmm..korang sumer dah bersahur ke belum?Aku?huhuhu..dah tentu ler udah.. mn taknya kul 410 pg bangun menggoreng nasi goreng ikan bilis...senang jer kan.. lgi punk smlm x masak mn pun..mkn lauk kelmarin jer sbb byk ..jgn membazir...hmm oleh kerna ini hari dah masuk hari ke 12 umat islam menjalani ibadah posa...aku rasa dah 3 kali jugak arr aku x bersahur sbb terlewat bangun.. mr hubby sellau bising sbb aku x sedar bler kunci jam..hahahha.mn nak sedar kalau dah 3 kali bangun sepanjang mlm anak aku dini, jerit nak g tiolet..almaklum alkisah, sebab anak aku tdo malam dah x pakai pampers...so apa lagi dai jerit arr nak g toilet..cukup takut kalu tershihi (ayat nak buang air kecil)atas katil..heheheh garang ke aku? anak aku sellau ckp...
dini: ibu nak shihi g toilet kan... x leh shishi atas katil kan ibu?
aku: yer sayang..kalau shishi atas katil ibu buat apa?
dini: tunjuk isyarat kene cubit di peha....
hmm sampi mcm tu sekali aku treat anak aku..hehee bukan apa nak kene ajar dr sekarang
hmm secra x langsung melatih dia bangun ke toilet untuk buang air.. alhamdulillah sofar br 2 kali jer lah tercicir atas katil..
opppsss....aku dah terkeluar dari topik lah plak...ok..sahur aku hari2 mesti ada nasi..sbb mr hubby lebih suka makan nasi..kononya mmberi tenaga..begitu jugak ngan aku.. dulu sblm kawen..akulah umat yang paling liat nak bangun sahur..atas alasan.. syang nak tggalkan tempat tdo..huhuhu..tp sejak2 aku kawen (8thun yang lalu)x pernah miss makan sahur ekcuali tak sedar...hehheheh....
ok lah aku nak sambung blogwalking jap..tgh nak memikir apa menu nak buat ttk buka posa arinie...ok..bye bye and adios...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails