KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Monday, August 8, 2011

Salam ramadhan


Salam Ramadhan ke 8...Alhamdulillah..dah lapan hari umat islam menjalani ibdah berpuasa, masih tidak terlambat untuk aku mengucapkan selamat berpuasa buat semua kenalan dan semua yang singgah di blog ini. Agak lama juga aku menyepi kerana tiada cerita terbaru yang nak aku syerkan bersama teman2...dan aku juga ketika itu bergelut dengan thesis ku yang terakhir... alhamdulillah, aku baru jer selesai hantar assignment ku dan kini tengah mennati keputusan dan di jangka result keluar hujung bulan depan.. takutnya.. namun aku dah pun buat yang terbaik..semoga aku berjaya mendapat keputusan yang baik..aminn...
Semenjak berpuasa, aku selalunya kan masak juadah ku sendiri dan menu tuk hari ini adalah mee kuah jer.. sebab penat sangat harini, dan lagi satau nak makan simple jer arinie.. sekarang nie belum masak lagi, japg baru nak sekodeng apa yang ada di dapur aku..hahahh..Mr Hubby? Mr Hubby tengah sedap landing dan merehatkan mata dia..Dini?..tengah melukis ntah apa2 ntah...tak kisah lah yang penting dia tak menangis ok lah untuk aku..hahhaha.ok lah aku stop dulu, nanti aku sambung balik sebab nak sediakan bahan tuk masak ...ok lah semoga bertemu kembali di post yang baru...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers