KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Sunday, September 19, 2010

Biler jumpa kawan lama

Salam pagi sumer....seronok pulak biler ada jer cerita yang nak ibu dini storykan di sini..bukan apa..sbb raya tahun nie ibu dini sempat jumpa ngan kawan baik bu dini sejak di tingkatan 2 lagi sapa lagi kalau buka ina....huhuhuhu..mmg best jumpa ina..walaupaun sekejap..jerk..tapi mmg berbaloi..sebab lepas nie kami akan jauh balik..mana tak ibu dini akna kembal ke kuala lupmpur dan kawan baik ibu dini akan pulang semula ke kelantan...so nak tak nak sedih gak ler nak pisah...nak tahu kenapa adernya pertemuan itu?hahahha..raya rayajugak..tapi alhamdulillah bisnes ibu dini jalan jugak..raya pertama jer ibu dini dah menjual barang ngan nila RM 1000. so berbaloi ler...tu reaya pertama..raya kedua plak..ada lagi..hahahaha..ini sumer rezeki...kawan baik ibu dini amik barang dario stock ibu dini tuk di jual..so dah alang2 jumpa ...buat ler bisnes..betul tak..so nie lah kenangan yang sempat ibu dini rakamkan sepanjang pertemuan itu...so layan jer lah gambar nie ok!!!!

dulu kecik jer saiz kami..sekarang....tgk jer lah toksah sebut noh...

hmmmm..kawan lama ku ..ina..

apapun kami ibu vogue tau..



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails