KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Tuesday, September 7, 2010

award from sis naqies


aloolalihaaa.....
paghi2 nie baru jer o9 blog..ibu dini dapat award dari ifa yang mn awarad tu di berikan oleh sis naqies...so amik ler n thanq ifa...
biasa arr kene ler jawab soklan plak...


Puasa penuh tak taun nie?

alahai....kalau ibu ngandung insyaallah boleh penuh..so paham2 jer lah......

Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??

of course ler ibu dini maafkan..sedangkan nabi pun ampunkan umat nyer..tambahan plak kita sesama manusia....

Kampung kat mana?

kampung ibu dini kat taiping jerk..sama jerk ngan umah mentua dari umah mak ibu dini ke umah mentua cuma amik masa 5 minit jerk....kampung arwah tok n opah pun taiping jugak....sennag kan nak balik raya...

Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit.

huhuuu..comel bangat....blog ibu dini nie simple jer..sbb x pandai sgt nak edit2 nie...

Awak nak tag org, tag aje laa T____T

so ibu dini nak tag kat sapa? so dengan rassa gumbiranya ibu dini tag kat semua teman2 ibu dini yang mai singgah blog ibu dini..amik jerk ok!!!
so ibu dini nak wish all the muslims
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails