KLIK..JGN TAK KLIK..

MARI JOIN IBU DINI

MASUK SINI JGN LUPA JERIT KAT IBU DINI OK.






Jom XchangE LinK ngan Ibu dinI

Wednesday, July 1, 2009

Gala Nite Melorita.....

Tiga otai klmu.....

nie r kawan aku yang asben dia nama padil...

hmm...nie kawan i namanya arilll
Assalamualaikum...............
Hmmm...agak lama aku menyepi tanpa berita ataupun citer baru..sebab aku memang tengah bizi tahap babas....memang x der masa gler....tapi sekarang aku tengah free sebab students aku minggu exam..so petang x der class...maka aku melepakkan diri aku kat library sambil online......nie citer pada 27 June 2009 di mana aku n the gang telah ke dinner gala nite anjuran melorita....itulah agent yang hantar sumer nurse kiter yang nak g ke saudi..termasuk arr aku .....malam tu aku n the gang telah sebulat suara bersatu hati untuk memakai jubah...sbb balik dari arab beb....kui..kui..kui..so ok arr sebab aku nya jubah baru sampai dari arab sebab aku tempah kat kawan aku masa dia nak balik malaysia aritu...heheheh..melaram baju baru arr aku...so inilah aksi aku ngan kawan2 aku masa malam gala nite memang best giler sebab meja kami paling bising dan paling havoc....
Yang best giler, kami abis dinner kul 1130 mlm...kawan aku patut kuarkan kete dia kul 11 mlm...sbb dah best giler n asyik dok take photo jer...lupa pasal kete die...apa lagi...kul 1140 br dia g bw kuar keta..dah ler tu tak leh bawa kuar sbb jaga parking dah blah..dah abis waktu keje...so kwn aku nie try arr nak kautim ngan superviser tapi ndia tak layan..siap ckp kete kalu nak ari isnin...kawan aku mmg uak giler babas..apalagi asben kesayanganku terpaksa campur tangan ...akhirnya kuar jugak..sebab superviser tu suruh asben aku cal org parking..member aku?kui..kui..kui..mmg aku nak gelak gler..sebab dia cakap apa tau..beb..gua rock..gua tak leh nangis nie..tapi gua kena marah ngan padil...asben dia rrrrr...aku punya bantai gelak kat dia...so moral of d story..jangan jepi sgt..nanti ada ujian....heheheheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers